Aktivnosti ekipe Love Istria
Ekipa Love Istria se te dni aktivno predstavlja na pomembnih mednarodnih dogodkih in s tem krepi prepoznavnost destinacije. Na sejmu ITB Berlin in ekskluzivni predstavitvi v Milanu se s promocijo osredotočamo na doživetja in avtentične okuse Istre. Poleg promocijskih aktivnosti se odpira tudi priložnost za vse, ki želijo postati turistični vodniki. Prijave na strokovni tečaj so že odprte!
Sejmi, predstavitve in gostovanja
Prav v tem tednu se
Slovenska Istra pod blagovno znamko Love Istria predstavlja na eni
največjih in najpomembnejših borz – ITB Berlin. Letošnja krovna tema se
osredotoča na umetniška in kulturna doživetja za zahtevne goste. Istra
se je na enem pomembnejših tržišč predstavila skupaj s 26 slovenskimi
turističnimi destinacijami. »Na sejmu je zelo živahno, ITB Berlin
definitivno privablja res raznoliko paleto udeležencev iz različnih
turističnih sfer, borza pa vključuje tudi seminarje, delavnice,
predstavitve in priložnosti za mreženje,« je povedala Polona Žigo iz
Turističnega združenja Portorož, ki je tokrat v Berlinu zastopala
istrske barve.
Včeraj (sreda, 5. 3.) se je v Milanu odvila
predstavitev in novinarska konferenca za italijanske medije. V prestižno
restavracijo Identità Golose so turistične organizacije v sodelovanju s
slovenskim predstavništvom v Italiji k raziskovanju naravne in kulturne
dediščine Slovenske Istre privabile okoli 35 predstavnikov italijanskih
medijev. Predstavitvi so se letos poleg predstavnikov turističnih
organizacij Kopra, Izole in Portoroža, pridružili še nekateri ponudniki.
Za catering je poskrbel Dušan Brkič iz Ville Sonja, istrska vina je
predstavila Mojca Bordon, oljčno olje Miran Adamič – Ronkaldo, sol
Piranskih solin pa Polona Černetič. Gostje so prejeli tudi oljčno olje z
oznako ZOP (zaščiteno označbo porekla). V čudovitem vzdušju in na
imenitni lokaciji je bil cilj srečanja – krepiti prepoznavnost in
privlačnost destinacije – nedvomno dosežen.