27. 10. 2023
Destinacija
Slovenska Istra, ki se promovira pod blagovno znamko Love Istria, se je skupaj
s predstavniki hotelov udeležila workshopa, ki je bil 25. oktobra organiziran v
Neaplju. Dogodek ima izjemno pomembno vlogo pri širjenju prepoznavnosti in
ustvarjanju novih poslovnih priložnosti na italijanskem tržišču.
Dogodek v sodelovanju z italijanskim
predstavništvom STO
Za
Slovensko Istro, v turističnih krogih znano pod blagovno znamko Love Istria, je pomemben dogodek v
Neaplju, ki predstavlja nadaljevanje letošnjih promocij destinacije na italijanskem tržišču. Po uspešnem marčevskem
sodelovanju na dogodku v Milanu, kjer so Slovensko Istro spoznali italijanski mediji,
in nedavni prisotnosti na borzi TTG Rimini, se je Love Istria ponovno predstavila v Italiji, tokrat v Neaplju.
Workshop
je bil organiziran v sodelovanju s
predstavništvom slovenske turistične organizacije (STO) v Italiji. Poleg
predstavnikov destinacije Slovenska Istra so se ga udeležili tudi istrski
hotelirji, ki so s svojo ponudbo seznanili organizatorje
potovanj in tako izkoristili priložnost za promocijo ter nove poslovne
stike. Dogodek, ki je bil organiziran na
čudoviti lokaciji v Grand Hotelu Santa Lucija, je bil posvečen izključno Slovenski Istri.
Zanimanje italijanskih gostov za
Slovensko Istro narašča
Aljoša Ota, vodja
predstavništva STO v Italiji, Dean
Kocjančič, direktor izolskega Turističnega združenja in mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega
združenja Portorož, so v uvodnem delu predstavili turistična doživetja, produkte
ter naravne in kulturne danosti, ki so dobra motivacija za obisk destinacije,
zatem pa so potekala individualna
poslovna srečanja z organizatorji potovanj. Med pomembnejšimi gosti je bil slovenski konzul v Neaplju Jacopo
Fronzoni, o dogodku pa je poročala tudi televizija RAI, TGR Campagna.
Zanimanje
za potovanja in počitnice v Slovenski Istri po času zatišja, ki ga je prineslo
covidno obdobje, izrazito narašča, in tudi zato je bil dogodek dobrodošla
iztočnica za še intenzivnejše povezovanje.