Novice - Love Istria

Vse novice

Love Istria na pomembnem dogodku v Neaplju

27. 10. 2023

Destinacija Slovenska Istra, ki se promovira pod blagovno znamko Love Istria, se je skupaj s predstavniki hotelov udeležila workshopa, ki je bil 25. oktobra organiziran v Neaplju. Dogodek ima izjemno pomembno vlogo pri širjenju prepoznavnosti in ustvarjanju novih poslovnih priložnosti na italijanskem tržišču.


Dogodek v sodelovanju z italijanskim predstavništvom STO

Za Slovensko Istro, v turističnih krogih znano pod blagovno znamko Love Istria, je pomemben dogodek v Neaplju, ki predstavlja nadaljevanje letošnjih promocij destinacije na italijanskem tržišču. Po uspešnem marčevskem sodelovanju na dogodku v Milanu, kjer so Slovensko Istro spoznali italijanski mediji, in nedavni prisotnosti na borzi TTG Rimini, se je Love Istria ponovno predstavila v Italiji, tokrat v Neaplju.

Workshop je bil organiziran v sodelovanju s predstavništvom slovenske turistične organizacije (STO) v Italiji. Poleg predstavnikov destinacije Slovenska Istra so se ga udeležili tudi istrski hotelirji, ki so s svojo ponudbo seznanili organizatorje potovanj in tako izkoristili priložnost za promocijo ter nove poslovne stike. Dogodek, ki je bil organiziran na čudoviti lokaciji v Grand Hotelu Santa Lucija, je bil posvečen izključno Slovenski Istri.


Zanimanje italijanskih gostov za Slovensko Istro narašča

Aljoša Ota, vodja predstavništva STO v Italiji, Dean Kocjančič, direktor izolskega Turističnega združenja in mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja Portorož, so v uvodnem delu predstavili turistična doživetja, produkte ter naravne in kulturne danosti, ki so dobra motivacija za obisk destinacije, zatem pa so potekala individualna poslovna srečanja z organizatorji potovanj. Med pomembnejšimi gosti je bil slovenski konzul v Neaplju Jacopo Fronzoni, o dogodku pa je poročala tudi televizija RAI, TGR Campagna.

Zanimanje za potovanja in počitnice v Slovenski Istri po času zatišja, ki ga je prineslo covidno obdobje, izrazito narašča, in tudi zato je bil dogodek dobrodošla iztočnica za še intenzivnejše povezovanje.